tirsdag 27. januar 2015

Ferdig med skole, nå skal det jobbes.


Har fullført dag 2 på  jobb!
I går hadde jeg første arbeidsdag på Bournemouth Colligeate School, og det var en innholdsrik dag. Fikk nok å gjøre, jeg fikk tilgang til systemet og databasen og jobbet i den. Jeg har også fått egen mail som jeg skal bruke mens jeg er her. Jeg ble tildelt tittelen kopieringsdronning av Tina som i hovedsak er instruktøren min mens jeg er her. 

I dag har jeg sålangt satt sammen 45 prospectuser, som er en folder med informasjon om skolen.
Jeg har også klippet ut matkort av laminert papir til elever fra en annen skole, som kommer på besøk i forbindelse med et idrettsevent endten denne uka eller neste. Også har jeg kopiert litt mer papirer for Tina.
Det har ikke kommet inn noen informasjon på  elever enda i dag, derfor har jeg ikke fått jobbet mer i databasen.  Det jeg i hovedsak gjør i databasen er å legge inn informasjon på nåværende elever, eller potensielle elever. Jeg kan desverre ikke legge ut noe bilde av databasen siden da avslører jeg informasjon om elever som ikke skal komme ut.
Akkurat nå i løpet av dødtiden venter jeg på lunsj som er kl 13:30 norsk tid (12:30 engelsk tid).


I kveld har jeg vært på kino med alle studentene som bor i samme vertsfamilie som meg! Det var kjempekoselig å endelig få litt kontakt med dem.

Ferdig med skole, nå skal det jobbes.

Vi blogges.

1 kommentar: