søndag 8. mars 2015

Det som har skjedd i det siste.



Okei har vært uendelig dårlig på å blogge. og jeg beklager det.

Men fått litt blogg-tips den siste uka som jeg skal følge.

Mye har skjedd de siste ukene, jeg har hatt bursdag og feiret den i London med kjærest og mamma <3



Her drikker jeg da Butterbeer - Smørterøl på norsk,
mens vi var på Harry Potter Studio Touren.
 
Dette er replica av Hogwarts borgen.

Her blir Kapish "fanget" av hulken!
Her leker han Wolverine.
Mamma chiller med Dalai Lama.









































Så kom Turid, Mette, Pål, pluss noen til fra hjemme på besøk noen uker etterpå.
Og jeg byttet jobb fra Bournemouth Collegiate School, til å være arkivar for Sam.

Så hadde vi en koselig middag alle sammen.
Koselig middag med gjengen, og norgesbesøk <3
Blogges på tirsdag, første dag i ny jobb :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar