fredag 3. april 2015

De siste dagene

De siste dagene har gått kjempe fort, ser lyset i tunnelen bådet med arbeidet, og tiden til jeg reiser hjem.

På onsdag jobbet jeg intenst med å bli ferdig med å føre inn ting fra checkbøkene og inn i programmet på pc'en. Kom i mål og rakk og gå videre til å organisere noen papirer sammen.

Så senere på kvelden, så dro jeg og Italienern sammen med vertsmoren vår for å se på Lana den yngste datteren være med i en musikal, nærmere bestemt We will rock you. Som vil si det var en kveld spekket med Queenlåter. Det var fantastisk.

På torsdag fullførte jeg organiseringen av de papirene jeg rakk å begynne på på onsdag, og Sam rydda litt i skapet til Peter, som inneholdt mye mer enn bare papirer. så vi kom over en stor handlebag, full av kviteringer, papirer og lignende, så da måtte jeg gå igjennom alt og organisere det også, og det ga oss et lite set back. men vi tror alikevel vi kommer i mål på tirsdag og onsdag.
Så rydda vi opp en del, og jeg fikk lang helg.

I går overnattet jeg hos Anine, vi så på serier, prata, og koset oss! Dagen i dag har gått med til slaffing, så litt trening med lang gåtur, interval jogging, og situps!

Stolt av meg selv!


Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar