mandag 5. januar 2015

Fire dager igjen!

Hei!

Jeg heter Ida og er lærling i kontor og administrasjonsfaget på fylkeshuset i Hedmark.

I mai i fjor, søkte jeg til internasjonalt servicekontor om å få reise ut til Europa og ta deler av lærlingentiden min utenlands. I september fikk jeg vite at jeg skulle få lov å reise.

Internasjonalt servicekontor tilbyr alle lærlinger i Hedmark og Oppland å reise ut i Europa i 14 uker med midler fra EU sitt Erasmus + program. Du kan lese mer om dette på Internasjonalt servicekontor sine sider www.reisut.no

Det var en gledens dag for lille meg, jeg dansa sikkert i 10 minutter på kontoret mitt, og sjefen min Turid lo godt av meg den dagen.

Turen går til Bournemouth i England! Det ligger langs sørkysten, og er en kystperle.
<--- Her skal jeg bo!

Og jeg skal jobbe på et forkontor på en ungdomskole.
Jeg skal bo hos en vertsmor og katt, og det blir nok bra

Vi er 7 stykker som skal reise til Bournemouth. Jeg er den eneste i kontor og adminstrasjonsfaget, men jeg skal jobbe på samme skole som Henrik, og han er IKT-lærling. Så langt går vi ganske bra overens og har en del felles interesser så det er jo flott!



Hva tenker jeg nå?

Reisefeberen kommer krypende, og jeg kjenner jeg er spent.
Men det jeg tenker mest på er hva jeg skal pakke og ikke.
Noen forslag?



Jeg skal prøve å blogge 2-3 ganger til før avreise, også skal jeg prøve å blogge 2-3 ganger i uka mens jeg er i Bournemouth!


Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar