torsdag 15. januar 2015

Liten oppdatering

Dette blir et veldig kort innlegg, jeg skal bare dokumentere at jeg er i live.

Jeg har brukt tiden så langt i England på avklimatisere, å vende meg til tilværelsen. Skolen er kjempe kul! Jeg har lært så mye om det engelske språket som jeg fortsatt syns virker rart, men som er normalen. Jeg snakker nå om uttalelse av ord.

Uten om det har jeg fått et favoritt sted å spise, det er Slug and lettuce, de serverer dog ikke som navnet tilsier, snegle og salat, du får nok kjøpt salat der, men det er mye pasaretter, burgere og engelsk frokost etc. De har en fantastisk carbonara, på høyde med den man får i italia!

Vi har også tilbrakt litt tid på stamstedet til skolen, som er The Moon.

Vi skal ut og utforske litt mer på lørdag.


Jeg lover å blogge om familien min, rommet mitt og huset jeg bor i  morgen, da starter jeg senere på skolen,(les kl. 13.30)

Takk for meg enn så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar