onsdag 21. januar 2015

vertsfamilien min

Vertsfamilien min er mye større enn jeg i utgangspunktet trodde, jeg trodde jeg hadde en vertsmor (Ann) og katt, det viser seg at jeg har fire vertsøsken, en vertsfar (Alan) og en vertsbestemor (Nanny) også. Og to hunder (Buddy og Poppy). og to katter (som jeg ikke vet hva heter de er aldri hjemme heller).
Det er bare de to yngste som bor hjemme. Oliver (Ollie, 24) og Lana (11) som bor hjemme.
De to andre bor i nærheten.







Ann og Alan tar inn studenter som går på språkskoler, for øyeblikket er det 8 studenter her pluss meg.

De bor i et enormt treetasjes hus. Alle studene er jenter, og de kommer fra forskjellige nasjonaliteter.
Jeg kommer godt overens med fem av de, Mizuki fra Japan, Hillary fra Spania, Sara fra Kolombia og Elena fra Italia og Yelum fra Korea.

Jeg skal prøve å blogge mer i morgen kveld.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar